Demi Lovato- Confident ( Recencja Albumu)

Udostępnij ten post

Niedawno na półki sklepowe trafił 5 już album mojej idolki Demi Lovato.
Dziś postanowiłam wam napisać trochę o tym jak oceniam tą płytę.Spokojnie nie będę się kierować tym że przecież Demi jest moją idolką więc wszystkie piosenki są super bo jak pewnie wiecie z poprzednich postów nie lubię idealizować swoich idoli.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do recenzji : 

Demi przeszła przez wiele w swoim życiu dlatego jej albumy są jak pamiętnik.Każda piosenka opowiada jakąś jej historię.Jednak jak zapowiadała już od początku ta płyta jest inna.Pokazuje Demi jako pewną siebie i seksowną kobietę która mimo wielu przeciwności losu nie poddaje się i walczy o swoje.Album miał także dla Demi szczególne znaczenie ponieważ podczas pisania albumu jej piesek Buddy zginą co było dla niej bardzo bolesnym przeżyciem ponieważ bardzo się z nim zżyła.Poświęciła mu nawet jedną z piosenek na albumie.
Moje ulubione piosenki to : 
Lionheart  (Lwie serce) która mówi właśnie o buddym.Dlaczego tak podoba mi się ta piosenka ? 
Słychać w niej emocje, oraz zdolności wokalne Demi 
Przy piosence Father którą Demi napisała dla swojego ojca mam ciarki i zbiera mi się na płacz ponieważ moja idolka swoim wokalem przekazuje nam tyle emocji i otwiera przed nami swoje serce.
trzecia moja ulubiona piosenka to piosenka "Confident" która mówi właśnie o tym, że Demi jest pewna siebie i nie ma w tym nic złego.
Piosenka ta została zresztą pierwszym singlem i teledysk do niej też mi się bardzo podoba 

 
Tak więc wymieniłam wam trzy moje ulubione piosenki, ale czy to oznacza że reszta mi się nie podoba? Po pierwszym przesłuchaniu podobało mi się może pół na pół albumu ponieważ musiałam przyzwyczaić się do "nowej wersji" Demi, ale kiedy przesłuchałam go kilka razy stwierdziłam że album jest naprawdę rytmiczny, miło się go słucha, oraz daje szanse Demi na pokazanie siły swojego głosu.Jak sama powiedziała w jednym z wywiadów najbardziej mogła wokalnie przy piosence "Stone Cold" 


A wam jak podobała się ta płyta? Jakie są wasze ulubione piosenki? 
 

1 komentarz :

  1. mi się bardzo podoba ! fajnie, że mamy do tego podobne podejście :) płyta jest dojrzała i w pełni zasługuje na jak najwyższe oceny. Twoja recenzja też jest super obiektywna nie kreująca się tym iż to Twoja idolka :)
    buzi Marta :*

    OdpowiedzUsuń