Historia strony "Lodovica Comello Polska "

Udostępnij ten post

Strona została założona 7 lutego 2014 roku :)
Zakładając ją nie sądziłam że tyle zmieni w moim życiu, ale zacznijmy od początku....
Siedząc pewnego dnia przed TV zobaczyłam reklamę serialu "Violetta" zaczęłam szukać na YT urywków z serialu i bardzo zaciekawiła mnie ciemnowłosa dziewczyna z niesamowitym poczuciem humoru oraz pięknym głosem.Postanowiłam dowiedzieć się o niej czegoś więcej.Pierwszą informacją jaką znalazłam było to że nazywa się Lodovica Comello​.
Zaczęłam szukać jej na Facebooku oraz polskich stron o niej.
Po jakimś czasie obserwowania jej konta byłam pozytywnie zaskoczona ponieważ zaczęła pisać do nas po POLSKU! Tak tak mam na myśli wpisy o premierze "Universo" w Polsce :). Pomyślałam że jeśli Lodo nas tak docenia i pisze do nas w naszym ojczystym języku to przykre, że nie ma o niej żadnych polskich stron z najnowszymi informacjami.Jednocześnie wiedziałam jednak że bardzo trudno będzie mi się przebić przez masę stron z kolażami i dedykami które miały w nazwie imię naszej Włoszki jednak postanowiłam spróbować i nie żałuję! Zaledwie miesiąc po otwarciu strony odezwał się do mnie człowiek z Sony Music Poland​ pytając czy nie chciałabym promować albumu Lodo w Polsce.Oczywiście zgodziłam się.Pierwsze konkursy odbyły się właśnie dzięki tej współpracy :)
Kiedy dostałam swój album odrazu wysłałam zdjęcie Lodo na FB, a ona udostępniła mój wpis! Byłam prze szczęśliwa! Dzięki konkursom strona zyskała 1.550 like wtedy postanowiłam wysłać coś naszej idolce..Dzięki pomocy Sony i odpowiedniej promocji na blogach o serialu "Violetta" plan się powiódł i jakiś czas później  Lodo dostała paczkę od Polskich fanów za co podziękowała nam na Facebooku :)
Nadal nie wiem jak to się stało że strona przyciągnęła tyle osób i chyba nigdy tego nie zrozumiem.Przecież teraz jest tyle stron z informacjami o Lodo, a fanów naszej strony ciągle przybywa...Jesteście niesamowici! To wszystko kręci się dzięki WAM! W lutym tego roku po raz pierwszy miałam okazję spotkać moją idolkę, a było to możliwe dzięki Sony którzy poprosili mnie bym poszła na plan teledysku który kręciła z Szymon Chodyniecki​ i napisała potem relacje z tego wydarzenia na stronie.Po tym spotkaniu prowadziłam stronę z jeszcze większym zapałem.W marcu kolejny raz Lodo odwiedziła nasz kraj aby wypromować swój drugi album "Mariposa" oraz jednocześnie książkę "Cała reszta nie ma znaczenia" wtedy również mogłam się z nią spotkać alby przeprowadzić krótki wywiad.Byłam tak podekscytowana że z emocji trudno mi było zadawać pytania, ale Lodo była tak kochana i ciągle uśmiechnięta że jakoś mi się to udało.Zrobiłyśmy sobie zdjęcie, a potem pojechałam do Arkadii by zdobyć autograf na książce i albumie "Mariposa" i po 5 godzinach stania w kolejce w końcu się to udało :) Lodo była mile zaskoczona że tu także przyszłam się z nią spotkać :)
Potem już był koncert i M&G ...Nadal nie wierzę w to wszystko.Nie zawsze było łatwo prowadzić stronę, ale razem zdziałaliśmy tak wiele! To odliczanie do "Universo" w Polsce, potem czekanie na drugi album i książkę naszej idolki...Dzięki stronie poznałam wiele cudownych osób, poznałam swoją idolkę która wiele mnie nauczyła..Naprawdę trudno opisać to wszystko.Nadal zamierzam prowadzić tą stronę i mam nadzieję że osiągniemy jeszcze więcej! Nie zawsze jest łatwo, zdarzają się hejty, ale przecież życie też nie zawsze jest kolorowe prawda? Trzeba podnieść się i iść dalej spełniać swoje marzenia.. w końcu "Todo es Posible!"
 

2 komentarze :

  1. <3 Kocham twoją stronę i Ciebie <3 Jesteś taką moją niewidzialną pomocnicą na moją stronkę! <3 Twoje posty są czasami tak ciekawe, że je sobie zapisuje w notatniku i po czasie się tak bardzo przydają <3 Jestem Ci taka wdzięczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie leci ten czas. Wciąż nie wierzę, że w tym wszystkim byłam również ja, jako twoja przyjaciółka. Gdybyś wtedy nie napisała na asku, a potem na GG. Kompletnie bez serialu byśmy się nie poznały! Wyobrażasz sobie to? Bo ja nie, jaja.
    Piękny post! ♥

    OdpowiedzUsuń