Przepis na makaron z brokułami

Udostępnij ten post

Nie wiem jak wy, ale ja od jakiegoś czasu uwielbiam próbować nowych przepisów zwłaszcza tych fit...Kilka dni temu poszłam do sklepu kupiłam kilka składników i własną patelnie <U mnie to ważne bo rodzina nie przepada za moimi potrawami>  
Inspiracje biorę z różnych blogów i Youtube, a moje dania to przeważnie połączenie kilku przepisów i z własnymi dodatkami ^^ 

Dziś mój obiad wyglądał właśnie tak: 

Jeśli jesteście ciekawi jak go zrobiłam zapraszam do rozwinięcia posta 


Składniki
4 różyczki brokułu
trochę cebuli <U mnie wyszła prawie połowa, ale to zależy od was)
Makaron <u mnie kokardki, 3 szklanki starczyły mi na dwie spore porcje)
Przyprawy
śmietana /serek grecki <U mnie to drugie>
Ser żółty
szczypiorek
 i mięso <U mnie ćwiartki z kurczaka>

Makaron  i brokuł zagotować, cebulę zeszklić na patelni
<Ja smażyłam kilka minut samą potem z mięsem> 
Mięso usmażyć,  doprawić solą i przyprawami 
Dodać do tego dwie łyżki śmietany/Serka i odrobinę sera żółtego i ciągle mieszając smażyć do wymieszania się składników. Dodać makaron<Ja miałam usmażony z poprzedniego obiadu więc ten tylko podsmażyłam razem z wszystkimi składnikami na koniec by był ciepły>
Na koniec wyłożyć wszystko na miskę, posypać szczypiorkiem i położyć na wierzch brokuł <WAŻNE: Brokuł nie może być rozgotowany! musi być al dente!>
I smacznego :)
Mi takie danie bardzo smakowało, ale np mojej mamie która jest typowym mięsożercą już nie :)  
 Jeśli przepis wam się podobał, albo go wypróbujecie dajcie znać w komentarzach będzie to dla mnie motywacją by dodawać kolejne przepisy ^^

2 komentarze :

  1. Świetny przepis, na pewno wypróbuję!
    Zapraszam do siebie & miłego dnia! https://torithex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak wypróbujesz ^^ Już zaglądam na twojego bloga :)

      Usuń